Reisverhalen Colmar and back

20 juni 2020 - Lille, België

Zoals voorgaande keren, Oostenrijk - Barcelona - Gorges du Tarn, zullen we jullie ook nu verwennen met onze reisverhalen. Elke avond zal ik proberen, zo snel mogelijk :-), het reisverslag online te zetten. We vertrekken dit jaar op vrijdag 24 juli en zullen 'met de fiets' dit keer aankomen op zaterdag 1 augustus. Door de coronaperikelen werd deze trip toch wel wat in de war gestuurd, maar we opteren er dit keer voor om ook met de fiets aan te komen. De juiste route ligt nog niet vast, maar dit zal ik aan de vooravond van onze start wel meegeven. Ik zal starten op 23 juli met de voorbereiding van onze trip. Ons peleton is jammer genoeg een beetje uitgedund door allerlei omstandigheden. We starten met 11 man waaronder 7 fietsers (Jan onze nestor, Manu, Jef, Bart W., Bart C., Bart P. en Terry). Onze twee motards zullen ons hopelijk de juiste weg wijzen nl. Sis en Jef T en natuurlijk onze vaste cateraars Mieke en Tettes. Voilà, dat is onze ploeg waarmee we richting Colmar rijden en terug!

Chiro Gierle zou dit jaar naar Kroatië op kamp gaan, maar dit gaat jammer genoeg niet door. Het zou wel een hele trip geweest zijn, maar dit vormt een leuk en aantrekkelijk alternatief. Hopelijk staan de weergoden aan onze kant en verloopt onze trip vlekkeloos en zonder incidenten. Terry blaakt van een goede gezondheid momenteel en staat messcherp.

Tot de volgende, nl. 23 juli!

Bart